Välkommen till Team OS!

Här kommer jag, Olivia Dahlroth och Sanna Wihlborg skriva om oss och vad vi gör tillsammans med våra hästar varje dag. Vi kommer även lägga n inspirerande inlägg, mycket outfits, roliga artiklar och mycket mycket mer!
VÄLKOMNA!

Jag som skriver här just nu heter då Olivia Dahlroth.
Jag har 2 st ponnyer. En C-ponny som heter Little Dream och en D-ponny som heter Cartouche.
Min C-ponny är ett 8 årigt sto, Efter Hedlanda good boy - Dago.
Hon hoppar fruktansvärt bra och har hoppat banor på 120 cm med mig, enstaka hinder 125, och löshoppad 135 cm. Vi tävlar upp till nationell LA+5 och ska debutera MSV om 3 veckor. Vårt mål är självklart, - inomhus SM nästa år i November.


Min D-ponny, Cartouche är 4 år gammal. Han är import Holland och har okänd härstammning.
Vi gissar dock på väldigt mycket fullblod då han har ett huvud väldigt likt ett fullblodshuvud. Han har mycket nerver och fullkomligt ÄLSKAR att hoppa. Han är tävlad upp till LC med felfria resultat, vilket är det högsta en 4 åring får tävla. Nästa år satsar jag på LA och 5 årschampionatet som går i LB. Året efter 6 års, sedan 7 års.


Och så jag själv då.
Jag är 14 år gammal och tävlar för Karlshamns Ridklubb. Jag har tävlat upp till nat. LA+5 med Little Dream. Jag har utbildat några ponnys, El Lambie, som jag fick hem som 4 åring, ej utbildad, uppsutten. När han såldes som 7 åring var han utbildad 120 cm hopp och LB dressyr. Sedan fick jag då Piggan. Hon kunde ingenting i stort sett mer än LB i dressyr. Nu är hon utbildad MSV hopp och LA dressyr. Jag är sponsrad av Silverline Of Sweden.

Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0