TÄVLINGS RESULTAT

Hej!
Idag har jag och Nova varit iväg på tävling i Flyinge. Det gick väll ganska bra, jag är nöjd i alla fall!
90; 2 rivningar, vi satsa ganska mycket i omhoppningen och på ett hinder svängde jag i luften så vi skulle landa rätt och då hängde inte hennes ben med ordentligt så det blev ett pet & det andra petet då nudda vi knappt bommen..
1m; en rivning, när vi skulle vända upp mot hindret så stod det andra ekipaget ivägen då jag var tvungen att komma helt snett, då det blev en rivning. Men hon kändes fin och hon var riktigt pigg som alltid är lika roligt.
Min systemkamera hade inget batteri som jag märkte när vi satt på läktaren, så mamma kunde inte fotta/filma tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0