Nu går det att kommentera, så nu får ni kommentera MASSOR!

Och glöm inte att sprida bloggen vidare :)
Idag har min väst och Cottis täcke kommit.
Så nu har Piggan och Cotten samma täcke! Gulligt :)
Västen är en vanlig väst, en Riders Company. Blå som min hjälm och stövlar!
Jag har ridit och hoppat Spirit idag. Bilder och filmer kommer snart.
Jag blev även tillfrågad att rida en C-ponny som står i stallet. Ägarens dotter är lite rädd för honom
eftersom han är en busig liten sak! Han bockar och så, och eftersom jag har haft många unghästar så
har jag ju fått gå igenom den perioden tidigare, så jag vet ju hur man ska ta sig till väga för att lösa problemet.
Det ska bli kul! :D
Jag ska skriva i ett inlägg snart hur jag lägger upp och planerar mina hästars träning. Det är ju lite intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0