Mina söta ponnysar

Glömde skriva hur det gick med Piggan igår!
Jag red henne på banan. Lösgjorde henne ordentligt efter tävlingen eftersom hästarna kan ju bli lite stela om dem har stått dagen efter en tävling. Men nej, hon var faktiskt inte så stel. Liiiite i ena sidan men det löste vi. Jag tränade mycket på skänkelvikningar och små volter och ställde henne så att hon skulle bli mjuk i hela kroppen. Jag är nöjd med henne :)
Idag ska vi ut i skogen och öva på öppnor. Hoppas det går bra. Hon är så så het i skogen så det är lite svårt att få henne samlad så att jag kan göra öppnor. Men det går säkert bra! Bara hon inte hoppar framför bilar som hon brukar göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0